Different

M-am distrat de minune de ziua mea. Am fost fericită pentru câteva ore ca mai apoi să revin la starea iniţială de dezgust. Am primit un buchet de flori de la un tip care avea banchetul acolo. Am şi dansat puţin. Şi mi-am dat seama că am trezit în el o pasiune mare. Nu arată rău, are doar cinşpe ani şi fetele îmi zic să-l cresc. Eu zic că până nu îmi demonstreză că e altfel decât cei de vârsta lui nu mă bag. Tind să cred că mi se potrivesc băieţii mai mari, care văd dincolo de suprafaţă, care caută profunzime, nu o "saltea". Nu ştiu, până atunci, mai vedem.

Mi se pare că romanul e nereuşit şi nu surprinde nimic din ceea ce vreau. Cella Serghi, în Pânza de păianjen, voia să se sinucidă la 17 ani, aşa că nu sunt singura care crede că n-are niciun sens lumea. Aştept şi eu să ajung la facultate, poate am să gândesc altfel.

0 Response to "Different"

Trimiteți un comentariu