Leapsa furata de la Baiatul ciudat

Principala trasatura a caracterului meu: schimbarea
Calitatea pe care o prefer la un barbat: clasa
Calitatea pe care o prefer la o femeie: prudenta
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: bucuria
Principalul meu defect: exagerarea
Ocupatia mea preferata: iubitul
Visul meu de fericire: american dream
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa mor
Ce-ati vrea sa fiti? totul pt cineva
Tara în care-as vrea sa traiesc: Elvetia
Culoarea preferata: albastru, verde, negru
Floarea preferata: crizantema, trandafir de gradina
Pasarea preferata: porumbita
Prozatorii mei preferati: Coelho, Hornby, Ahern
Poetii mei preferati: Blaga
Eroul meu preferat: ! Kick-Ass
Eroina mea preferata: Tanya
Compozitorii preferati: eu
Pictorii preferati: hopa...
Eroii din viata reala: eu, Bogdan, mama, J.
Eroinele din istorie: Cleopatra true
Bautura si mancarea preferate: cola, paste
Numele preferat: Ingrid
Ce detest cel mai mult: barfa
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: toata materia de a IX a
Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: lovitura de stat
Darul natural pe care-as vrea sa-l am: mjnd reader
Cum as vrea sa mor: aaa, sa mor...
Starea de spirit actuala: uuuh, in looooove!
Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: nu stiu d-astea
Deviza mea: shit... nu mai am... live hard, die young :]]

0 Response to "Leapsa furata de la Baiatul ciudat"

Trimiteți un comentariu