Leapsa despre biografie

la 6 luni: nu stiu sincer ce faceam la 6 luni

la 4 ani: ma uitam la Sailor Moon si la rechinul ala simpatic de pe Tvr2 si ascultam Michael Jackson
la 6 ani: eram la gradinita si primeam clamite de la Razvan si recunosc iubeam Andre
la 7 ani: am avut prima mea prietena si colega de banca
la 8 ani: luasem premiul I
la 9 ani: imi placea Shakira
la 10 ani: imi placeau Blondy si am fost in Grecia (rol important in formarea caracterului meu)
la 12 ani: am fost la mare in Eforie
la 14 ani: prima iubire + buletin
la 15 ani: am intemeiat Safari Nudlet (voiam sa spun ca eram un fiasco total) si eram cam singuratica
la 16 ani: cel mai greu an din viata mea ca elev
la 17 ani: in loooove. am facut o gramada de chestii, am vazut iar marea, am fost pe Ceahlau, astept sa mi se indeplineasca toate dorintele, sunt doritoare de afirmare, vreau sa-mi schimb lumea si sa fiu mereu ca la 17 ani!

2 Response to "Leapsa despre biografie"

  1. Anonim Says:
    1 noiembrie 2010 la 05:23

    trebuie sa mentionezi si de la cine o preiei :)

  2. Irra says:
    16 noiembrie 2010 la 04:06

    am preluat-o de pe Que stii oare? si stie

Trimiteți un comentariu